Hari minggu yang pelik

Aku sendiri tak percaya kat diriku sendiri, pada hari ini aku telah pulang awal ke rumah..selalunya hari minggu nih selalu aku mesti melilau sampai pukul 3 pagi...rasanya pasal aku takda kawan2 yang meneman kot meronda hari ini...ala..tak pe..aku dok kisah sangat pon...

Tahniah kepada En Amir dan Pn Fairuz kerana menimbang cahaya mata yang kedua pada jam 1.30 tghr lebih kurang...dan dengan ini saya mengistiharkan bahawasanya tarikh lahir anak hangpa sama dengan Muhaini Musa..Anak perempuan kalau tak silap aku la...Aku memang nak pi teman En Amir kat hospital, tapi memandangkan aku tak tahu kat mana Hospital Pearl tu...jadi aku tak poei la En Amir..Maafkan saya yer En Amir..jangan marah kat saya....

dah la....aku hilang idea nak taip..adik aku kacau aku tadi....

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Aku, Dia Dan Volkswagen

4 Tahun Sudah