[[Aku Dan]] Cermin Van Pecah

Kisah nih berlaku pada minggu lepas...ketika aku dan kawan-kawan aku dalam perjalanan menuju Sepang untuk menghadiri Kursus Keusahawan Multimedia Kreatif. Pada mulanya memang la takda apa pon atas highway tu...Secara tiba2 cermin van pecah..Mungkin akibat tenaga kinetik yang dihasilkan oleh batu kecil yang jatuh dari lori.


Nih masa dah sampai kat sepang...Berhenti kat kedai Repair kereta kat Area Salak Lama..Memusing jugak la aku cari dengan Amet kedai repair kereta....Hahahah sempat pulak aku muntah lagi tu...





Pandangan sisi la plaks...naseb baik ada tinted la cermin van nih kalo tak maw tertoreh jugak muka aku kena percikan kaca-kaca halus dari cermin van ini


Macam cantik la pulak corak yang dihasilkan...membe aku [zack] kata corak abstrak...

Apapon aku dan kawan aku selamat jugak sampai ke sana dengan bersusah payahnya..Bayangkan macam mana bawak kereta dengan cermin retak sebegini....Kalo tak memang aku mencadangkan bawak kereta macam Ace Ventura time cermin kereta beliau dipukul sampai retak


Rasa macam bergaya lak kalo leh bawak Van Amet amcam nih....

The damage >>>> RM 280.00 sahaja...murah beb...aku dok badjet sampai RM 400.00 ke...kira brader tu memang ok la..tak sembelih kami..

P/S : Setiap kali kami pergi kursus KMK tu ada saja ler masalah yang menimpa kami...tapi kami gagahkan jugak untuk menghadirkan diri ke sana....

Comments

  1. hang muntah??wahahaha..sib baek aku takda sama..kalau tak aku sambung muntah pulak..aku alergik tengok orang muntah..mesti aku nak muntah sama..

    ReplyDelete
  2. sbb tu aku dah tak ikut lori dekat2 ikut blakang...huhuhuh..

    ReplyDelete
  3. En Kumbang Jingga...Nak wat macam mana da...sudah terjadi....

    Cik Sha...dah time tu hang dah ada dalam bengkel....

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Aku, Dia Dan Volkswagen

4 Tahun Sudah