Medicom Kamen Rider Black

Ini antara koleksi yang pernah aku miliki dari Medicom RAH [Real Action Hero] Kamen Rider Black atau lebih dikenali namanya di Malaysia sebagai Suria Perkasa Hitam.


Suria perkasa hitam tu....ini aku bagi gambaran secara bersebelahan....


Pandangan dari bawah....berdasarkan ukuran Kamen Rider Black ini berketinggian 12 Inci


Amacam realistik tak figure nih...? masa nih kat kedai makan. tengok la ketinggiannya...masa tengah meneliti  Medicom Kamen Rider Black


Pandangan sisi dari kiri badan Kamen Rider Black....


Ini pulak dari belakang..Aik minds the tissue please...yang dari tadi nampak tangan dan badan itu adalah kawan aku dan dia bukan untuk dijual yer....

Medicom nih harga boleh tahan la kalo korang mampu beli, tapi entah, aku tak berapa nak puas hati pasal sendi2 joint kamen rider black nih tak berapa nak best kalo buat possing, so kurang rekemen la kepada kaki nak possing fugure nih..harga dia last sekali aku check kat ebay dalam RM 500.00 tak tahu dah sekarang naik harga sampai berapa.....

 Saja nak taruk gambar banyak2 kat sini...sebenarnya Aku dah let go dah Kamen Rider Black aku nih kat kawan aku. So saja nak wat kenagan dengan upload kat internet nih.....


Comments

  1. hehehe suria perkasa baja hitam hehehe..best citer ni dulu

    ReplyDelete
  2. yer la....kenangan zaman sekolah dulu....

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Aku, Dia Dan Volkswagen

4 Tahun Sudah