Cuti...Cuti..Cuti

Aku rasa sudah lama aku tak bercuti, asyik dengan kerja, kursus, operasi dan kelas...Nak mengeluh pon rasa macam tak dak masa jugak...Sedih dak..? Sedih la dengan keadaan aku sangat...Entah2 En Amir ada baca ker blog nih..? Alamak.

Hahahah...Sorry la En. Amir..saya nak mengeluh sikit dalam blog saya yang tak seberapa ini, Aku rasa macam nak sampai tahap sawan dah bila time kejer aku dari kui 7 pagi sampai 10.30 malam kekadang tu lajak la jugak sampai 11.30, tapi nak wat macam mana la. Dah nak mencoba mengubah hidup mesti ada pengorbanan la.


En. Yahya : Oooi lama btoi hang cuti nanti.

Akuma : Kursus la, Bukan dok saja. Lulus ker tidak nih..?

En. Yahya : Cuti hang..pasal apa aku nak halang



Alahai, hari sabtu dengan ahad nih pon penuh...rasa macam tak termampu la badan dan minda aku nak menahan lagi segala cabaran yang akan daku duga...tapi aku tetap menghadapinya demi impian aku ini...Hari cuti aku tak pi mana sangat pon, saja rehat kat rumah la, pasal lama sangat aku tak bercuti, kali terakhir adalah pada bulan Januari hari tu, tu pun pasal balik kelantan.

Comments

Popular posts from this blog

Aku, Dia Dan Volkswagen

4 Tahun Sudah