Comelnya dier...

Oh amat cute sekali la dia nih....








Ini adalah Biodata Dier

Real Name : Che Ying Zhong
Professional Name : Kiyosi Sakurazuka
Birthday : 4 April 1984
Height : 160 Cm
Weight : 40 Kg
Blood Type : A
Constellation : Aries
Gender : MALE
Birthplace : Hunan, China
Graduate : Beijing Institute Of Technology


Ya....jangan terkejut beruk, kera atau monyek...semamangnya dia nih seorang lelaki, Aku mula tak caya jugak tapi setelah pertolongan Pakcik Google, dapat jugak aku cari dia. Dia bukannya pondan ataupun shemale, tapi dia seorang cosplay yang profesional, kira kalo bahasa betul nih crossplay [lelaki yang pakai pakaian perempuan la.] Ada jugak gambar dia dengan awek dia. Tapi aku berani kata, dia nih lagi lawa dari awek dia...

Memang aku tak caya la dia nih lelaki....tapi itu adalah kenyataan, membe aku pon kata aku tipu.

Sapa lagi cun...? sebelah kiri tu awek dia...

Nih gambar dia time dia seorang lelaki....hahahahaha

Comments

Popular posts from this blog

Aku, Dia Dan Volkswagen

4 Tahun Sudah