hari ini dengan secara tiba2 selepas aku balik kerja…parking kereta kat luar, salin baju, tanya mak "Mak nak makan roti John ker?" dan aku pon berlalu membonceng motosikal EX5 aku ke bazar ramadhan Tasek Gelugor…

Yang bestnya aku nih sudah berapa lama tak masuk bazar ramdhan nih…sebab..? hehehehehe
Bila aku jejak kaki ke bazar ramadhan aku terkenang punca aku tak suka mai…
  1. orang ramai sangat
  2. aku malas nak sesak dengan orang
  3. sesak nafas dengan asap orang dok bakar ayam
  4. belaga habis apa yang tak patut
  5. dok tengok orang tak tutup aurat
aku masuk tak sampai 15 minit beli Roti John untuk bondaku dan kemedian aku membonceng moto aku ke Jarak untuk beli air tebu…settle…itulah pengalaman aku kat bazar ramdhan tahun ini..cukup..lepas ni bagi duit kat adik aku la..soh dia beli jer lepas nih….

Comments

  1. hahahaha..bazar taman guaq perahu takmau mai ka? :P

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. semua jenis berlagak nak jalan tengah jalan....mau aku langgar jer dengan kereta

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Aku, Dia Dan Volkswagen

4 Tahun Sudah