Mungkin aku bukan seorang blogger yang serius..kerana aku telah tinggalkan blog aku bersawang selama 2 tahun lebih kurang. Sebab2nya, aku takda komputer kat opis aku, umah aku takda tenet. Dulu harap broadband pon. tapi memang aku tak leh nak blah.


La dah boh streamyx nih mula la saja aku jenguk balik dalam nih, lagipon pasal budak Lan yang msg aku pasal isi kandungan blog nih yang aku tulis 2 tahun lepas. mengamit kenangan untuk aku membaca semula blog aku.

Dalam 2 tahun nih banyak benda dah terjadi, Shada dah kawen tinggalkan kami di Penang sendirian mengikut hasben dia ke Ganu Kite. Dah siap selamat melahirkan anak. Nama still sampai sudah aku tak tau so dengan selamber aku menculik gambaq beliau dan suami beliau pastu baru mintak kebenaran

Huhuhuhuhu ada jugak rasa rindu dok kacau dia dulu
skang tak leh dah nanti Mr Tun marah aku.

Apapon tahniah la pada shada. serius aku tak tau kenapa asal aku nak tulis pasal benda lain pasalpa aku leh cerita pasal shada plak dalam blog aku. Dia bukannya ada share pon. Chaitttttt

Comments

Popular posts from this blog

Aku, Dia Dan Volkswagen

4 Tahun Sudah