Kalo Transformers jatuh kat Malaya

Berikut adalah gambar yang diedit untuk membayangkan bagaimana bentuk Transformers bila diaorang jatuh kat negara Malaysia ini. Ada yang cantik, ada yang tak berapa cantik, tapi boleh diasah lagi bakat mereka ini. Pada mulanya masa aku lihat gambar ini aku tak berapa perasan sangat. Tapi bila aku tenungkan lama, baru aku nampak apa yang tersurat. Dulu aku ada bersembang dengan membe aku, bayangkan kalo Transformers jatuh kat Malaysia. Kami ketawa sakan membayangkan Bumble Bee jadi kereta kancil, Optimus Prime jadi lori hantu. Time tu otak dah tak berapa nak betul.
















Walau pun bukan kereta aku, tapi bentuk dah lebih kurang. Aku rasa macam best kalo jadi macam nih..Siap kalo aku jadi Masterforce lagi tu. Head On...

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Aku, Dia Dan Volkswagen

4 Tahun Sudah