Main Game Tetris First Person View [Game Free]

Siapa tak pernah main game Tetris...? Bukan gamer tak main aku boleh terima akal la, kalo gamer game tak pernah main game tetris nih, tak yah la korang nak mengaku diri korang tu gamer sejati yer. Tetris antara game terawal yang aku belajar main, Tetris atau dalam bahasa lainnya game Brick Game a.k.a bahasa melayunya game atur bata. Aku pon tak tahu pasalpa dipanggil game Atur Bata.[Please don't ask] aku cakap dari apa yang aku dengar jer dulu. Link ada kat bawah


Yang nih dari Nintendo punya...Pernah main jugak dulu...
Korang tengok la sendiri macam mana rupa game tu...memang menarik, aku tak nak printscreen pasal nak bagi supprise la...
Dan ini adalah paparan yang aku rasa memang siapa pon tengok adalah tetris

Nih link yang aku katakan tadi, kalo korang main, tak rasa nak muntah, memang aku tabik la. Aku pon rasa pening semacam jer lepas 10 main game tetris first person view nih nih linknya Game Tetris First Person View selamat mencuba ya...

Comments

Popular posts from this blog

Aku, Dia Dan Volkswagen

4 Tahun Sudah