Memblog dr Hp

aku pernah cuba mem'blog'kan diri aku dengan menggunakan Hp Samsung Galaxy Ace aku nih berkali2..tapi banyak aktikel yang aku tulis dalam note android nih tak dapat aku publishkan dalam netajoe..kenapa..? Jawapannya amat mudah sekali..kebanyakan hasil nurkilan berkaitan dengan hati dan perasaanku..Aku suka menulis ketika aku sedang takda kerja ataupon menunggu kawan aku tiba.. Bila aku baca balik tulisan aku tu..rasa macam nak gelak jer..Ada enteri tentang kisah "Bodoh Sedaya Upaya"..(yang nih paling bahaya, tapi aku rasa aku akan publish nanti enteri nih.. Hangpa nak gelak ker..kata aku bodoh ker..kata la..pasal memang tengok tajuk pon dah tau kot kisah dia macam mana... Kisah pasal keinsafan..yang nuh aku kutuk gila2 perempuan yang ghajin keluar malam dengan bukan mahram dia ( time nih aku dah dapat nur)..aku rasa nanti ramai perempuan yang akan anti aku..pedulikah aku...? Blog aku bukan macam blog orang lain kot...aku boh benda yang aku suka..Rasa nak kongsi jer aku boh..nak bagi dapat follower yang banyak..? eh tu ker motif blog..?

Comments

  1. motif berblog bukan untuk mengumpul follower..yg suke ngumpul follower tu nak popular je kot..;p

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Aku, Dia Dan Volkswagen

4 Tahun Sudah