Sut Baru Superman dalam filem Superman : The Man Of Steel

Yeah....Filem superman yang baru dah nak keluar dah, tapi aku tak tahu bila. Saja jer nak tunjuk kat sini sut superman yang baru la. Memang kemaih bukan main lagi la. Spender merah takda la plaks. Filem Superman : The Man Of Steel ini diarah oleh Zack Snyder. Henry Cavill yang jadi Superman a.k.a Clark Kent la. Harap filem Superman ini tidak mengecewakan aku seperti mana berjaya dilakukan oleh filem Superman : Return [Haram tak best langsung].

Ker sut nih memang tak rasmi lagi....apapun aku harap zack dapat mengarah satu filem yang berseni mengenai superman ini la...
Kan aku dah kata kemaih kan main tapi alamak nampak sesuatu yang tak sepatutnya nampak la plaks...

Yeah.,when his mad, you better get the fuck off

Christopher Reeve Dikatakan terkena sumpahan Superman, lumpuh setelah jatuh dari kuda.
Dah mati pon tahun 2005

Kirk Alyn, aku tak pernah tengok la plaks citer dia jadi supper man...

The New Adventures Of Superman : Dean Cain
Dia nih best belakon jadi superman..Kemaih

Dia nih la pelakon Superman Return Brandon Routh. Arghhhh...memang tak best la Superman Return

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Aku, Dia Dan Volkswagen

4 Tahun Sudah