NMR : Vampires Suck



Uploaded with ImageShack.us

Cerita yang dinantikan oleh para penonton yang tidak meminati filem Twilight Saga. Akuantara salah seorang yang memang tidak meminati cerita Twilight, kenapa...? kerana terlalu banyak cerita pasal Vampire sekarang nih. Tukar siaran kat tv jer, ada citer vampire. Otak pun dah jadi semak dengan citer2 vampire nih.
Tapi apakan daya, biarpun cerita ini dari pengarah Meet The Spartan, Date Movie dan Epic Movie, Vampires Suck tidak dapat mencapai piawaian aku untuk ketawa. Jalan cerita agak membosankan dan amat mengecewakan diri aku. Terasa rugi pulak tengok cerita ini.

Tapi ada jugak punch line yang membuatkan aku ketawa jugak dalam wayang tu, tak banyak. Dan Cameo2 filem lain juga kurang sama jugak dengan Cameo pelakon muka sama. Tidak seperti filem2nya yang terdahulu. Dalam wayang sentiasa jer aku rasa, bilalah gambar nih nak habis. Dari 5 bintang aku bagi 2 bintang jer cerita ini.

Comments

Popular posts from this blog

Aku, Dia Dan Volkswagen

4 Tahun Sudah