Pembikinan Filem Stop Motion pertama aku

Pagi tadi baru jer aku taip dalam blog aku nih, tapi oleh kerana perasaan kecewi tu masih ada lagi dalam diri aku, maka aku dengan ini menulis lagi apa yang telah aku lakukan pada hari ini, kerja nih bukannya aku seorang saja yang buat ramai lagi, tapi seronok pasal aku dah tergolong antara mereka.
Gambar2 ini telah di tangkap oleh seorang sahabat aku yang juga meminati bidang stop motion ini, kami sama2 belajar cara dan skill dari internet untuk melakukan filem stop motion yang terbaik. Tapi apakan daya tahap kemampuan kami menghalang kami untuk memiliki perisian2 yang lebih canggih. Apa[un tgk dulu hasil yang telah berjaya aku lakukan.



Amacam...? best ker tidak stop motion yang aku wat tu. Kalau tak best nak wat macam mana aku baru jer belajar, sedang mempertingkatkan kemahiran nih...lepas dapat duit nih nak beli PC baru la baru best wat stop motion nih...gambar yang aku guna adalah sebanyak 80 keping untuk wat filem sepanjang 7 saat...kagum ker tidak....?nanti aku akan cuba wat lebih panjang lagi la...

Comments

Popular posts from this blog

Aku, Dia Dan Volkswagen

4 Tahun Sudah